fredag 27. september 2013

Et lite livstegn og oppdatering :)

No er det visst leeenge sidan det har vore noko aktivitet her på bloggen min.

Har vore opptatt med vedlikehold og rehabilitering av hus og heim sidan sist, og driv med innspurten no,(for i år...) før hauststormane sett inn.

Men no er eg også igang med nye mønster, så om ikkje så veldig lenge blir det forhåpentligvis litt nytt her :-) Det blir mønstre med jul og advent som tema - og litt haust.


I mellomtida kan de jo kikka på nokre bilder eg har fått frå Haram Quiltelag.
For litt tid sidan fekk eg et knippe bilder av ting dei hadde sydd etter mine mønster (Hortensia og 4 høstmotiv).  Veldig kjekt å sjå andre sine variantar av det eg har laga :-)



Kvadratisk duk, som i mønsteret.


Ein del av mønsteret har blitt til
ei brikke. Legg merke til bie-stoffet bak blomsten :-)


Litt større del har blitt løper
 

 
4 høstmotiv frå Haram :-)
Detalj frå brikkene. Perfekt utnyttelse av et stoff med prikker!